به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    یادگیری در خانه مزایای بسیار زیادی دارد. هر زمان دل‌تان بخواهد می‌توانید شروع کنید و هر زمان خسته شدید نیز آن را تمام کنید.

    نیازی به پوشیدن لباس رسمی و بیرون رفتن از خانه، ماندن در ترافیک و خسته‌شدن نیست. هر جایی هم متوجه مطالب نشدید می‌توانید بارها و بارها آن را تکرار کنید. معمولا در کلاس‌های حضوری، هزاران عامل حواس پرتی وجود دارد که نمی‌گذارد شما  آن طور که باید، متمرکز باشید و همین باعث می‌شود سرعت یادگیری‌تان تحت تاثیر قرار بگیرد اما در آموزش مجازی طراحی لباس بحث فرق می‌کند.

     

    کاهش هزینه ی کلاس های مجازی

     

    هزینه آموزش آنلاین طراحی لباس  کمتر از دوره های حضوری است. از آن جایی که کلاس مجازی، دیگر نیاز به میز و صندلی و کلاس حضوری ندارد، در نتیجه با حذف هزینه‌های فیزیکی، شهریه کلاس مجازی پایین می‌آید و با هزینه کمتر همان آموزش دوره حضوری را با همان کیفیت و حتی بازدهی بهتر، یاد خواهید گرفت.

    البته به یک اینترنت پرسرعت و لپ‌تاپ یا موبایل نیاز دارید که البته در دوره حضوری هم ممکن بود به آن احتیاج پیدا کنید.

     

    مهارت های خود را توسعه دهید

     

    خلاقیت و بینش بدون مهارت های عملی، برای طراح شدن کافی نیست. باید برای بهتر شدن مهارت و پیشرفت زمان گذاشت و تمرین کرد. با تمرین کردن است که اشتباهات خود را نشان داده و فرد پیشرفت می کند. به این ترتیب به سمت حرفه ایی شدن پیش خواهید رفت.

     

    در کلاس های مجازی گروه‌های آنلاین تشکیل دهید

     

    همانطوری که در کلاس حضوری با دوستان‌تان تعامل دارید و طرح‌هایشان را می‌بینید در دوره طراحی لباس هم می‌توانید با تشکیل گروه‌های آنلاین با هنرجویان دیگر، این تبادل اطلاعات را داشته باشید و از راه دور، ارتباط موثرتری داشته باشید.

    گروه‌های آنلاین مرزها و فاصله‌های مکانی را می‌شکند و می‌تواند شما را با افراد ماهر و طراحان برجسته‌ای آشنا کند که باعث پیشرفت و بهبود کارتان شوند. خواسته تمام این هنرجویان این است که چگونه طراح لباس شویم.

     

    برای طراح لباس شدن نا امید نشوید

     

    هیچ کس در یک شب به موفقیت جهانی، دست نیافته است مگر اینکه برای آن سال ها زحمت کشیده باشد و صبورانه و با تمرین بسیار خودش را به سطوح بالاتر رسانده باشد. می توانید برای رسیدن به آرزوی خود به صورت مجازی از کلاس های طراحی لباس در  این راه کمک بگیرید. نتیجه این حجم از تلاش رسیدن به رویای حرفه ایی شدن خواهد بود.

     

    نکته جالب؛

     

    سابقه نشان داده تمرکز و میزان یادگیری در هنرجویان مجازی که با علاقه اشتیاق سر کلاس آنلاین خود حاضر می‌شوند بیشتر است. چرا که بسیاری از عامل‌های حواس پرتی که در کلاس حضوری دارید، در آموزش آنلاین نخواهید داشت و تمرکزتان کاملا روی خودتان است.

    رضایی
    يکشنبه 24 بهمن 1400 - 17:48
    بازدید : 331
    برچسب‌ها :

    هزینه اضافه بار و مواردی از این دست، از مسائل ریز سفر هستند، که شاید خیلی‌ها اصلا به آن توجه نکنند، اما ممکن است همین نکته ریز شما را به دردسر بیاندازد و قبل از پرواز برایتان استرس و اعصاب‌خوردی بیجا ایجاد کنید. حتما حتما به این موارد توجه داشته باشید و بلیط پرواز خود را حتما حتما کامل بررسی کنید و بخوانید.

     

    نرخ اضافه بار پروازهای خارجی

    برخی از شرکت‌های هواپیمایی به ویژه در اروپا، و بعضی پروازهای داخلی مالزی و تایلند هزینه اضافه بار را از هزینه بلیط جدا می‌کنند. ‌یعنی شما با بلیطی که خریده‌اید می‌توانید میزان مشخصی از بار را همراه خود به کابین ببرید. این بلیط‌ها برای سفرهای اقتصادی پیش بینی شده و اگر لازم باشد بار بیشتری در پرواز همراه داشته باشید، می‌توانید با پرداخت هزینه ها تا حداکثر حد مجاز، بار همراه ببرید.

     

    میزان بار دستی در لوفت‌هانزا

    لوفت‌هانزا نیز به مسافران کلاس اکونومی اجازه حمل یک چمدان ۲۳ کیلویی، برای کلاس پرمیوم اکونومی ۲ چمدان ۲۳ کیلویی، برای کلاس بیزنس ۲ چمدان ۳۲ کیلویی و در فرست‌کلاس ۳ چمدان ۳۲کیلویی را می‌دهد.

     

    میزان بار دستی ترکیش

    میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش در قسمت اکونومی یا کامفورت‌کلاس، ۲۰ کیلو بار و برای مسافران بیزنس ۳۰ کیلوگرم است. در همه کلاس‌های پروازی این ایرلاین مسافران می‌توانند ۸ کیلو بار به داخل کابین ببرند.

     

    حداکثر وزن مجاز برای بار هوایی

    حداكثر وزن مجاز هر بسته نباید بیشتر از ۳۲ كیلوگرم و حداكثر جمع ابعاد آن ۱۵۸ سانتی متر باشد. به طور میانگین هزینه هر کیلو اضافه بار برای پرواز خارجی برابر با یک درصد قیمت بلیط در همان مسیر است و مبلغ دقیق آن بر حسب قیمت بلیط،‌ طول پرواز و کلاس پرواز شما محاسبه می‌شود.

     

    نکته ایی درباره داشتن اضافه بار

    در صورتی که می‌دانید بار شما بیشتر از وزن مجاز است حتما نیم ساعت زودتر به فرودگاه بروید تا تشریفات مربوط به پرداخت هزینه‌ هر کیلو  اضافه بار پرواز خارجی باعث از دست دادن یا دیر رسیدن به پرواز نشود.

     

    قیمت اضافه بار مسافران پرواز هوایی

    در هر پرواز، مسافران مجاز به همراه داشتن وزن مشخصی بار همراه خود هستند که معمولا با توجه به نوع صندلی و امکانات(اکونومی، بیزینس کلاس، فرست کلاس) چیزی بین 20 تا 50 کیلو خواهد بود.

    هزینه اضافه بار با توجه به ماهیت کالا، وزن بار، بسته بندی، مجوزهای مورد نیاز، مقصد و نوع ایرلاین متفاوت می‌باشد.

    نرخ حمل برخی کالاها مانند کالاهای گرانبها، کالاهای فاسد شدنی، کالاهای خطرناک یا حیوان زنده بالاتر از هزینه اضافه بار مسافر و هزینه حمل بارهای معمولی می‌باشد.

    رضایی
    پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 14:49
    بازدید : 311
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 14
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه